پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4217
-
الف
+

مسابقه کتابخوانی «سربلند» به پایان رسید

مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «سربلند» شامل زندگینامه داستانی شهید محسن حججی به پایان رسید.

مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «سربلند» شامل زندگینامه داستانی شهید محسن حججی به پایان رسید.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی این رویداد فرهنگی، مسابقه کتابخوانی کتاب «سربلند» با محوریت زندگی شهید مدافع حرم محسن حججی به‌تازگی به پایان رسیده و نتایج برگزیدگانش همزمان با ایام نیمه شعبان اعلام می‌شود.

کتاب سربلند که توسط محمدعلی جعفری به رشته تحریر درآمده و توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ رسیده، از همان ابتدای انتشار و به برکت نام بزرگ شهید محسن حججی و شهید احمد کاظمی با استقبال بسیار مخاطبان روبه‌رو شد و طی مدت کوتاهی به چاپ ۱۶ و تیراژ ۴۰ هزار نسخه رسید و انتشارات شهید کاظمی در پاسخ به این استقبال عمومی مسابقه کتابخوانی کتاب «سربلند» را برگزار کرد.

بر اساس فراخوان اولیه این مسابقه علاقمندان می‌توانستند از تاریخ ۲۰ شهریور تا ۱۰ دی ۱۳۹۷ در این رقابت شرکت کنند که بنا به درخواست مخاطبین انتشارات شهید کاظمی مهلت فراخوان را تا پایان اسفندماه تمدید کرد.

نحوه شرکت در این مسابقه پاسخ به دو سوال مطرح شده در مسابقه و یا ارائه یادداشت و دلنوشته و ارسال صفحه مورد علاقه خود از کتاب و یا گرفتن و ارسال عکسی خلاقانه و ساخت کلیپ و تیزر و فایل صوتی معرفی از کتاب بود که بنا به آمار‌های رسیده از انتشارات شهید کاظمی تا پایان اسفند، مخاطبان با بیش از ۴ هزار پیامک، ۱۲۰۰ نظر و دل نوشته، ۴۶ فیلم و ویدئو، ۸۲۰ عکس و ۳۸ صوت و پادکست با موضوع کتاب سربلند در این مسابقه شرکت کرده‌اند.

قرعه‌کشی این پویش همزمان با ایام نیمه شعبان انجام می‌شود و برگزیدگان به سفر زیارتی سوریه و زیارت حرم مطهر حضرت زینب و حضرت رقیه (سلام الله علیها) اعزام خواهند شد.

ه خ/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر